Rabu, 10 Oktober 2012

INFORMASI BERKAITAN DIET ALPHA LIPID SD2

JOM KURUS & SIHAT DGN ALSD11 

Slim diet 2 adalah produk pelangsingan badan yang terkenal di New Zealand dan masih baru dipasaran  Malaysia. Program yang berdasarkan kepada penyimpanan protein dan diet ketogenik ini adalah hasil kajian sekumpulan ahli perubatan dari Harvard Medical University ( Dr.George Cahill and Dr. George Blackburn). Hasil dari kajian ini, syarikat NZ New Image Asia Sdn.Bhd yang juga pengeluar produk Colostrum Alpha Lipid Lifeline telah menghasilkan produk Slim Diet 2 yang mampu menggegarkan pasaran di Malaysia. Jangan terkejut jika dikatakan di New Zealand rekod tertinggi penurunan berat badan adalah 64 kg dalam tempoh sebulan.

Melangsingkan badan secara sihat & semulajadi dengan program yang ringkas & mudah sihat dengan zat-zat pemakanan yang seimbang. Kadar penurunan berat yang seimbang & sekata, tiada lagi masalah kulit kendur & berkedut.

Kandungan Alpha Lipid SD11 New Image


Soy protein isolate
soy fibre
vitamin and mineral premix
vanilla flavour
guar sum
potassium chloride
green tea extract
milk phospholipid
cream flavour
stevia
silicon dioxide


SDII adalah satu produk penurunan berat badan yang berasaskan soya protein isolote yang terpilih dan bergred tinggi, serat soya, diperkayakan dgn asid amino, vitamin A,B,C,D,E dan mineral. SDII juga bukanlah ‘meal replacement’ dimana kita perlu berlapar tetapi ia adalah ‘meal supplement’ dimana anda perlu makan tanpa meninggalkan rutin harian anda. Oleh itu, semasa kita melalui program ini, kita tidak akan merasa letih dan kelihatan lesu seterusnya ia akan memberi kita tenaga walaupun proses pembakaran lemak terjadi.


PROTIN

Protin adalah asas kepada semua sel yang hidup. Protin adalah berasal dari perkataan Greek yang bermaksud 'pertama' kerana protin dikatakan sebagai bahagian tubuh badan manusia yang terpenting sekali. Protin sering digunakan. Oleh kerana badan kita tidak mampu menyimpan protin, maka ianya perlu digantikan setiap 160 hari. Sel-sel hati pula digantikan setiap 2 minggu manakala sel-sel darah adalah setiap 30 hari. Oleh kerana sel-sel organ ini terdiri daripada protin, hanya protin sahaja yang dapat membina, membaiki dan mengekalkan fungsi tubuh kita.


‘Protein Sparing Modified Fast’ (Ketogenic Diet)


SDII berkonsepkan Protein Sparing Modified Fast adalah suatu konsep selamat yang telah dibangunkan oleh dua doktor di Harvard Medical School melalui kajian yang terperinci oleh Dr George Cahill dan Dr George Blackburn.Kebanyakan pelan diet bertumpu kepada pengurusan pengambilan kalori yang mana pada hari ini terbukti kurang berkesan malah ada pengguna yang akhirnya mengalami masalah kegemukan lebih teruk daripada sebelum mengikuti pelan diet tersebut. Kini, dengan SDII anda boleh menurunkan berat badan secara sihat semulajadi, pantas serta berkesan.


Kunci & Rahsia Menurunkan Berat Badan dengan cepat dan kelihatan cantik

Untuk Keputusan maksimum anda perlu mengambil:

4 Hidangan Slim Diet II3 Hidangan makanan yang sehat dan bergizi
3-5 Hidangan makanan berprotein
8 gelas air sehari
Bersenam (seperti 20 minit berjalan, 3 kali seminggu)


Protein Yang Mencukupi : 
Protein yang mencukupi akan memastikan badan tidak akan bekerja keras untuk melindungi fungsi hati, paru-paru dan otak. Slim Diet II mengandungi kandungi protein maksimum dan kalori yang minimum. Secara idealnya, pengambilan Slim Diet II hendaklah disertai dengan pengambilan 1 gram protein bagi setiap kg berat badan yang ideal.

Senaman Yang Mencukupi : 
Berjalan selama 20 – 30 minit setiap hari sudah memadai untuk membantu memecahkan kalori. Walaubagaimana pun, kadar senaman hendaklah bergantung kepada tahap kesihatan seseorang. Sekiranya anda seorang yang mempunyai masalah kesihatan, memadailah dengan berjalan di permukaan yang rata atau gantikan saja dengan senaman lain seperti renang.

JOM MULAKAN DIET ANDA BERSAMA KAMI... DIPANTAU SEPENUHNYA MELALUI SMS/FB/EMAIL.





















Tiada ulasan: