Selasa, 2 Oktober 2012

SUSU COLOSTRUM TERHEBAT : ALPHA LIPID LIFELINE

Hari ni saya nk story psl kebaikan Colostrum yang bermutu tinggi, yang dipaten di New Zealand, produk terhebat New Image International... Susu ALPHA LIPID LIFELINE.

NAK KONGSI PENGALAMAN SEORANG PENGGUNA SUSU ALPHALIPID LIFE LINE , Puan Nu
r Hayati:

Saya ibu yang sedang sarat mengandung.. InsyaAllah akan melahirkan bayi dlm kandungan ini dalam 4 minggu lagi... Saya diperkenalkan dengan Alpha Lipid Lifeline pada bulan ke 7 kehamilan.. dimana saya mengalami kekejangan diperut, tuhan je yang tahu sakitnya bagaimana.. seakan2 dah sampai masa kelahiran.. kerisauan kelahiran pra-matang yg banyak risiko bermain diminda.. Alhamdulillah sy mendapat advice dari doktor untuk mengambil lifeline sebagai suppliment tambahan.. sehingga kehari ini saya masih bertahan dan aktif menjalankan kerja-kerja harian.. tanpa pernah lagi mengalami kekejangan atau kompilasi lain diakhir tempoh kehamilan ini.

Masalah sembelit juga tidak lagi dialami semenjak mengamalkan alpha lipid lifeline, bagi ibu mengandung sembelit adalah musuh paling dibenci.. saya juga tidak sabar menunggu kelahiran bayi ke-2 ini... ketika melahirkan anak pertama, saya gagal memberi susu badan kepada anak saya... adakah saya mampu memberi susu badan kepada bayi yang bakal lahir ini setelah mengamalkan lifeline? nantikan news saya bulan hadapan... 

Ibu mengandung apa tunggu lagi?.. jom amalkan lifeline setiap hari..

Haahhhh.. IBU2 YANG DALAM PERANCANGAN NAK MENGANDUNG...SEDANG MENGANDUNG..ATAU SUDAH MELAHIRKAN ... SILA AMIK PERHATIAN SEMEMANG NYER SUSU ALPHALIPID LIFELINE SANGAT2 BAGUS UNTUK ANDA DAN BABY ANDA ...PERCAYA LAH....

SMS/CALL : 012-9518106

http://www.facebook.com/realslimdiet


HARGA : RM180 (RM150-AHLI)

Tiada ulasan: