Ahad, 30 September 2012

JENIS-JENIS PENYAKIT JIKA ALAMI OBESITI

Ya Allah, terkejut x baca jenis2 penyakit yang akan menimpa jika kita alami berat badan berlebihan mcm ni??? Semoga kita dilindungi Nya dari sebarang penyakit berbahaya seperti yang terdapat dlm gmbr ni..

Saya sentiasa sarankan sahabat2 saya agar jauhi kegemukan...bukan kerana nak suruh sahabat2 kelihatan cantik semata-mata....Cantik tu adalah sesuatu yang subjektif... Ada yang bertubuh gempal tapi tetap kelihatan cantik dan menawan di mata sang suami/ ibu/ bapa mereka....Tapi saya sarankan agar kita langsing dan kurus kerana KESIHATAN!!! Kesihatan kita lebih utama dan lebih penting dari KECANTIKAN.

Sahabat2 semua, mari lah bersama-sama saya untuk berdiet. Cara yang kami akan ajarkan kepada sahabat2 semua amat mudah dan jimat... Tak perlu berhabisan ribuan ringgit untuk singkirkan lemak... tapi bukan jugak terlalu murah hingga kita sanggup gadaikan masa depan dan kesihatan kita!!Program Pelangsingan Alpha Lipid SD2 cukup mudah, x perlu berlapar, malah anda perlu makan... CUMA TINGGALKAN SEMENTARA WAKTU KARBOHIDRAT DAN GULA!!!

Cuba puan/ tuan/ sahabat2 hubungi kami ...berikan ukuran berat dan ukuran tinggi semasa kepada kami... Dengan cara ini, kita akan ketahui samada berat kita dah cukup ideal @ berapa kilogram lemak yang patut kita buang/singkirkan dari tubuh kita. 

SAYANGI DIRI ANDA.... KERANA ANDA LEBIH BERHARGA!!!
KAMI BERSEDIA MEMBANTU ANDA!!!
Lawati fanpage kami : http://www.facebook.com/realslimdiet

Tiada ulasan: