Ahad, 9 September 2012

PERTAMA KALI MENGENAL SD2

Tahun 2012.......

Siapa sangka tahun 2012 telah membawa aku ke alam dunia perniagaan kesihatan dan kecantikan yang selama ini ku pandang serong. Bukan tak berminat, cuma kurang berminat untuk berniaga produk2 sebegini... walhal hakikatnya bisnes bukan sesuatu yang asing dalam hidup aku sejak dari alam sekolah menengah, matrikulasi, universiti hingga lah menjengah ke alam berumahtangga... sejak dari dulu lagi aku telah terbiasa dengan bisnes...jadi ahli koperasi sekolah, jual baju2 "SAYA ANAK KELATE', jual tiket bas (chartered) dari universiti ke hometown hingga lah jual/bina rumah kediaman dalam negeri Kelantan....hakikatnya bidang kecantikan bukan dalam senarai aku!!!

Colostrum Alpha Lipid Lifeline, SlimDiet11, Fibremax, Bio-Rejuv.... semua produk ni telah menjana pendapatan baru kepada aku pada tahun 2012...pada mulanya sekadar sambilan, kini aku bertekad untuk lebih serius mencuba dalam bidang kesihatan dan kecantikan berdasarkan tahap penerimaan pengguna ke atas produk jualan ini.

Terima Kasih Allah kerana membuka peluang baru kepada ku.. jika anda pun ingin sama mencuba, buleh hubungi ku juga....012-9518106

Tiada ulasan: